دانلود آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان دانلود آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان با با

آمار مطالب

کل مطالب : 137
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 73
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 442
بازدید سال : 2961
بازدید کلی : 124599

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روزوشب و آدرس ruzshab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 124599
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 20 تير 1394
نظرات

دانلود آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان

دانلود آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان با بالاترین کیفیت

ترانه سرا: روزبه بمانی , آهنگساز: فرزاد فتاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان :

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

آقا محمد خان سلام آقایه دور از اتهام

پشت تو دنباله خدام شاهی شما و من غلام

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

حرف از من آسون میکشی دنیامو به خون میکشی

ما غربتیارو واسه اینه به تهرون میکشی

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

آقا محمد خان سلام من لطف علی خان شمام

من حاکمه شیرازی ام

بازم به صلابم بکش چون من به مرگم راضیم

آقا محمد خان بدم آتیش به دنیاتون زدم

حکم همایونی چیه من لطف علیه مرتدم

چی خواب میبینی برام

آقا محمد خان سلام

آقا محمد خان سلام من لطف علی خان شمام

چشمامو در آوردیو قدرت به دست اوردیو ناموسه مارو بردیو آقا محمد خان سلام

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان

♫♫♫♫♫♫

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

آقا محمد خان کجا آقا محمد خان چرا

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

تو خواجه ی این سرزمین من خاکه پایه تو همین این کاره دنیارو ببین

آقا محمد خان سلام من لطف علی خان شمام

سربازه پاک میهنم طوق شما رو گردنم هر جا که گفتی بردنم

دستامو کندی از تنم اینجا به دستور شما روما تمرکز میکنن

اصطبلبوناتون به ما دائم تعرض میکنن

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

حالا که از وقت خوشم دست تو افتاده زمان

آقا محمد خان امان آقا محمد خان امان

آقا محمد خان سلام آقا محمد خان سلام

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

آقا محمد خان کجا آقا محمد خان چرا

من لطف علی خان شمام من لطف علی خان شمام

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.2 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.2 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرزاد فتاحی بنام آغا محمد خان


تعداد بازدید از این مطلب: 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به آب و آتش امتیاز دهید